tiistai 17. tammikuuta 2012

Tiistai


Mä syön aivan liian vähän. Miten mä en osaa syödä niinkuin normaalit ihmiset?! Aina joko liikaa tai liian vähän.
Eilen söin päivällä kaks ruisleipäsiivua tonnikalalla ja lasin rasvatonta maitoa. Illalla söin kebabsalaatin ja viinirypäleitä. Siinä kaikki. Ei aamupalaa, ei välipalaa, ei mitään järkevää :) No, toivon että ainakin paino putoo, vaikka eihän tää terveellistä ole. Tosin, ei ylipainoisen ihmisen ylensyöminenkään ole terveellistä, eli mieluummin sitten niin päin, että tästä seuraa ainakin sitä painonpudotusta. Tää johtuu varmaankin siitä ketoosista, jossa edelleen olen, ei tee mieli syödä yhtään mitään. Tarvis silti yrittää, ettei tipu hiukset päästä jne.
Tänään vois lähteä lenkille, siellä on tosi mukava ilma kun on lunta maassa, mutta lämpötila on nollan kieppeillä eli tarkenee hyvin kävellä.
Löysin yhden laihdutuskeskustelupalstan jo, mutta edelleen otetaan vinkkejä vastaan jos joku tietäis jonkun aktiivisen paikan?
En muista mainitsinko jo, että mulla laihduttamiseen liittyy aina myös muu kaunistautuminen. Olen nimittäin tosi laiska tekemään mitään muuta kuin perusjutut kauneuteni (hah!) eteen, mutta aina kun alan laihduttaa, alan myös muutenkin pitää enemmän huolta itsestäni. Pitäis vaan opetella niistä kunnon rutiineja. No, tänä vuonna olen jo hankkinut laadukkaan ihonpuhdistusaineen, kasvoveden ja kasvorasvan. Rahaa näin on mennyt noin 80 euroa! Siinä siis syy, miksi yleensä ostan vaan markettikosmetiikkaa, noi olis maksanu murto-osan tuosta summasta jossain Prismassa. Täytyy toivoa, että myös tuloksia tulee. Mulla on pintakuiva mutta näppyläinen iho, eli haastava hoidettava.
Lisäksi olen alkanut kuivaharjata ihoa, toivon että se sileyttäis ihoa ja kiinteyttäis niin, ettei paikat roiku sitten laihtumisen jälkeen. Rasvaan myös vartaloani enemmän kuin ennen, samasta roikkumispelosta johtuen :)
Mitä te muut teette, onko teillä samanlainen fiilis laihdutuksen aikana, että pidätte muutenkin extrahuolta itsestänne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit