keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Minä, minusta, minuun

Ajattelin kertoa myös hieman itsestäni jotain tässä postauksessa, jotta saatte vähän ajatusta siitä, millainen ihminen täällä kirjoittelee.
Tosiaan 30-vuotias olen, vaikka siltä ei tunnu, enkä itseasiassa haluaisi "näin vanha" ollakaan. Olen naimisissa ihanan miehen kanssa (<3) jo viidettä vuotta. Asumme pikkukaupungissa ja meillä on lemmikkinä kissa. Lapsia ei ole, eikä tule, olemme vapaaehtoisesti lapsettomia.
Käyn kokopäivätöissä ja lisäksi vielä opiskelen työn ohessa, eli kiirettä riittää iltoihin ja viikonloppuihin ihan mukavasti.. Opiskelujen aloittamisen myötä tämä paino pääsikin näin pahaksi, sitä ennen painoin aina n. 80-85 kiloa. Tämä ylimääräinen 30 kiloa on kertynyt ihan parissa vuodessa ympärilleni, enkä vieläkään sitä sisäistä, että olen näin iso!!
Haluaisin näyttää sporttiselta, energiseltä ja vauhdikkaalta..
En vain tiedä miten se onnistuu kun en harrasta liikuntaa :) Toivon, että liikuntakipinä iskee kunhan saan tuota painoa alemmas, muuten varmaan alkaa paikat roikkua..
Olen tosiaan laihduttanut ja lihonut useita kertoja, mutta aina ennen se on tapahtunut paljon alemmissa lukemissa kuin nyt. Koko viime vuoden jo inhosin itseäni, mutta en saanut tehdyksi asialle mitään ennen kuin vasta nyt!
Mitään erityisiä harrastuksia minulla ei ole, aika kuluu tosiaan opiskelujen parissa ja miehen kanssa ollessa. Tykkään kyllä matkustelusta ja sitä aika paljon teenkin, mutta ei sitä mielestäni varsinaiseksi harrastukseksi voi sanoa..
En oikein tiedä mitä muuta sanoisin, on vaikea kertoa itsestään kun ei kuitenkaan halua itseään tunnistettavan!
No, varmaan pikkuhiljaa tulee tekstin joukossa kerrottua itsestään lisää!

1 kommentti:

  1. Tosi reipasta opiskella työn lomassa, itsellä tuo tavallinen koulunkäynti tässä suunnilleen samassa iässä kuin sinäkin olet tuntuu ihan liian kuormittavalta :) Olis pitänyt opiskella nuorempana...

    VastaaPoista

Kommentit